Twórcy polskiej platformy dropshippingowej TakeDrop.pl pozyskali 5 milionów złotych. Zainwestował w nią Paweł Fornalski, założyciel IdoSell. Dzięki pozyskanym środkom TakeDrop pomoże zakładać sklepy internetowe w 10 minut.
Czym jest dropshipping?
W uproszczeniu: dropshipping polega na sprzedaży produktów przez własny sklep internetowy, nie mając magazynu i nie przechowując fizycznych produktów na własną rękę. Zamiast tego, dropshippierzy współpracują z dostawcami hurtowymi lub producentami.
– Właściciel zarządza sklepem internetowym, a hurtownia wysyła paczki bezpośrednio do klientów. Nie trzeba inwestować w towar, wynajmować powierzchni do jego przechowywania. Nie trzeba się też martwić, że w przypadku lawinowego wzrostu sprzedaży klienci będą mieli do nas pretensje, że nie wyrabiamy się z realizacją zamówień – mówi Tomasz Niedźwiecki, CEO firmy TakeDrop.pl, która oferuje usługi dopshippingowe.
Inwestycja w TakeDrop.pl
Na rozwój swojego biznesu Tomasz Niedźwiecki pozyskał 5 milionów złotych. Co to oznacza dla jego klientów? Z oficjalnych źródle wiemy, że TakeDrop.pl koncentruje swoje działania na przedsiębiorcach, którzy dopiero chcą spróbować swoich sił w e-commerce.
W związku z tym pomoże im szybciej zakładać sklepy internetowe.
– Już w październiku wprowadzimy rozwiązanie, które skróci proces zakładania sklepu z kilku tygodni do dziesięciu minut. Naszym celem jest skierowanie sprzedawcy ku rozwojowi marki, zamiast spędzania godzin nad kwestiami technicznymi. Dlatego pracujemy też nad automatyzacją marketingu, która pozwoli w ciągu paru minut uruchomić kampanię reklamową ściągającą pierwszych potencjalnych klientów – wyjaśnia Tomasz Niedźwiecki.
Kwestie prawne i podatkowe
TakeDrop.pl planuje też uruchomić inkubator, a więc pomoże początkującym przedsiębiorcom rozwiązywać problemy związane z osobowością prawną, podatkami i innych kwestiami związanych z obowiązkami prawnymi.
– Rozwiążemy główne problemy, które nasi klienci dotychczas napotykali i dzięki temu liczymy na skokowy wzrost ich liczby, bo takiego rozwiązania nie oferuje nikt na świecie – dodaje Tomasz Niedźwiecki.
Inwestor o TakeDrop.pl
Dlaczego Paweł Fornalski postanowił zainwestować w TakeDrop.pl i wykupić 20% udziałów?
Dropshipping jest i będzie na fali wznoszącej. Największe sklepy i platformy e-commerce stawiają na własne magazyny lub na metodę fulifillment. TakeDrop.pl natomiast słusznie uznaje, że z dropshippingu nie będą korzystać profesjonaliści, tylko osoby, które chcą zacząć sprzedawać w internecie lub traktować to jako dodatkowe źródło dochodu. Dostosowanie oferty do ich potrzeb przekłada się na wyjątkowo wysoką na tle konkurencji dynamikę wzrostu, która przyciągnęła moją uwagę.
Źródło: informacja prasowa