Już po raz drugi naffy, narzędzie wspierające twórców internetowych w sprzedaży, organizuje akcję charytatywną. Ty także możesz dołączyć do akcji i wesprzeć osoby, będące w kryzysie bezdomności.
Kup kartkę, wesprzyj potrzebujących
– Kupując naszą wyjątkową e-kartkę, wspierasz warszawską Fundację Daj Herbatę, której misją jest niesienie pomocy materialnej oraz terapeutycznej osobom w kryzysie bezdomności i wykluczonym społecznie – czytamy w oficjalnym komunikacie.
Kartka, o której mowa, kosztuje 20 złotych. Nabyć ją możesz za pośrednictwem naffy – link znajdziesz tutaj. Cały przychód z akcji zostanie przekazany fundacji.
Do stworzenia e-kartki organizatorzy akcji charytatywnej zaprosili Beatę „Barrakuz” Śliwińską – artystkę, graficzkę i multidyscyplinarną projektantkę wizualną. Ponadto Beata jest także fanką kolażu i na tej technice opiera głównie swój styl pracy.
Kupiłem kartkę. Co dalej?
Po zakupie kartki na podany adres e-mail otrzymasz link do pliku w wysokiej rozdzielczości. Kartkę będziesz mógł wydrukować, wstawić w social mediach lub przesłać dalej ze świątecznymi życzeniami.
W wiadomości znajdziesz również niespodziankę od marki Kubota – partnera tegorocznej akcji charytatywnej, której pomysłodawcą jest Jakub Bischof, współzałożyciel naffy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Jakubie, polecamy przeczytać ten wywiad. Jakub opowiada w nim między innymi o tym, jak sprzedał swój pierwszy biznes za 4 mln złotych.