Re:biznes

Twórcy internetowi pomagają osobom w kryzysie bezdomności. Dołącz do akcji charytatywnej naffy

Już po raz drugi naffy, narzędzie wspierające twórców internetowych w sprzedaży, organizuje akcję charytatywną. Ty
naffy kartka świąteczna

Już po raz drugi naffy, narzędzie wspierające twórców internetowych w sprzedaży, organizuje akcję charytatywną. Ty także możesz dołączyć do akcji i wesprzeć osoby, będące w kryzysie bezdomności.

Kup kartkę, wesprzyj potrzebujących

– Kupując naszą wyjątkową e-kartkę, wspierasz warszawską Fundację Daj Herbatę, której misją jest niesienie pomocy materialnej oraz terapeutycznej osobom w kryzysie bezdomności i wykluczonym społecznie – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Kartka, o której mowa, kosztuje 20 złotych. Nabyć ją możesz za pośrednictwem naffy – link znajdziesz tutaj. Cały przychód z akcji zostanie przekazany fundacji.

Do stworzenia e-kartki organizatorzy akcji charytatywnej zaprosili Beatę „Barrakuz” Śliwińską – artystkę, graficzkę i multidyscyplinarną projektantkę wizualną. Ponadto Beata jest także fanką kolażu i na tej technice opiera głównie swój styl pracy.

Kupiłem kartkę. Co dalej?

Po zakupie kartki na podany adres e-mail otrzymasz link do pliku w wysokiej rozdzielczości. Kartkę będziesz mógł wydrukować, wstawić w social mediach lub przesłać dalej ze świątecznymi życzeniami.

W wiadomości znajdziesz również niespodziankę od marki Kubota – partnera tegorocznej akcji charytatywnej, której pomysłodawcą jest Jakub Bischof, współzałożyciel naffy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Jakubie, polecamy przeczytać ten wywiad. Jakub opowiada w nim między innymi o tym, jak sprzedał swój pierwszy biznes za 4 mln złotych.

Autor

Re:biznes to serwis z newsami, wywiadami i poradnikami dla soloprzedsiębiorców, którzy szukają informacji, jak przekuć wiedzę i umiejętności w cyfrowe produkty i usługi.
Udostępnij
Przeczytaj również