Re:biznes

CallPage przejął swojego konkurenta. LiveCall w rękach popularnego startupu

CallPage

CallPage to twórca widgetu do zbierania numerów telefonów za pośrednictwem stron www. Startup przejął największego konkurenta w Polsce – firmę LiveCall.

Już teraz z rozwiązań dostarczanych przez CallPage korzysta 1500 dużych i średnich firm z różnych branż w ponad 50 krajach. Firma współpracuje z InPost, Docplanner, OLX, Rankomat, Medicover, UPC (obecnie Play), Vectra i innymi markami na świecie, ułatwiając kontakt telefoniczny z klientem oraz zwiększając sprzedaż ze stron internetowych i kampanii reklamowych. Firma zapowiada kolejne akwizycje.

Transakcja przejęcia LiveCall została sfinansowana ze środków własnych CallPage. W wyniku przejęcia spółka nabyła prawa do marki i domeny LiveCall, a także bazę kilkuset klientów. Tym samym portfolio CallPage poszerzy się o marki takie jak Booksy, Seat, Itaka, Tui Poland. Po fuzji marka LiveCall zniknie z rynku.

CallPage należy do SaaS Labs

Przejęcie znaczącego polskiego gracza to element umacniania pozycji lidera w Polsce i ważny krok w rozwoju, po dołączeniu CallPage do międzynarodowej grupy SaaS Labs, finansowanej przez światowe fundusze – Sequoia, Base10 i Eight Roads Ventures w 2022 r. Obecnie firma skupia się na ekspansji zagranicznej, w szczególności na rynek amerykański. CallPage nie wyklucza kolejnych akwizycji, również poza Polską.

Za sukcesem spółki stoi kilkudziesięcioosobowy zespół zarządzany przez Rossa Knap, Bogdana Tyskyy oraz Aleksandra Gorczycę. Dotąd firma pozyskała blisko 20 mln złotych od inwestorów, m.in. funduszu TDJ Pitango Ventures, Innovation Nest, Market One Capital oraz AIP Seed (exti z 22-krotnym zwrotem z inwestycji w 2019 r.).

Autor

Pressroom to dział, w którym znajdziesz informacje prasowe, czyli komunikaty prasowe udostępnione redakcji. Chcesz umieścić swoją informację prasową, napisz na redakcja@rebiznes.pl.
Udostępnij
Przeczytaj również