Bank Millennium pomoże mikroprzedsiębiorcom w prowadzeniu księgowości. Właśnie poinformował o wprowadzeniu usługi Millennium Księgowość, skierowanej do właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych.
Co daje Millennium Księgowość?
Platforma Millennium Księgowość jest narzędziem, które wspiera firmę w prowadzeniu księgowości, kontroli kosztów i skutecznym egzekwowaniu należności.
Usługa pozwala również bezpiecznie przechowywać dokumenty i dzielić je z księgową. Co ważne, Millennium Księgowość jest zintegrowane z bankowością internetową Banku Millennium – klient loguje się do niej tak samo, jak do swojego konta.
Dwa warianty Millennium Księgowości
Klienci mogą skorzystać z platformy w dwóch różnych wariantach:
- samodzielne księgowanie na platformie Millennium Księgowość (bezpłatne wystawianie i przechowywanie faktur, samodzielne rozliczanie się ze zobowiązań podatkowych i ZUS, kontrola zobowiązań i należności),
- prowadzenie księgowości przez wyznaczoną księgową, która weźmie również odpowiedzialność za kontakty z urzędami.
Usługi dostępne na platformie Millennium Księgowość realizuje partner z ponad 10-letnim doświadczeniem – firma CashDirector.
Nowości w Banku Millennium
W ostatnim czasie Bank Millennium wprowadził do oferty także inne nowości. Mowa między innymi o pełnym wniosku online o kredyt gotówkowy z gwarancją de minimis, możliwość otworzenia firmy wraz z kontem firmowym bezpośrednio ze strony internetowej banku lub w aplikacji mobilnej i aplikację Millennium POS.
Przedstawiciele e-commerce wkrótce będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty banku pozwalającej na założenie sklepu internetowego z bramką płatniczą.
Więcej o Millennium Księgowości
Szczegółowe zasady i warunki, w tym cennik usług i regulamin promocji, na temat Millennium Księgowości znajdują się pod tym linkiem.